A0:  درمان سلول های بنیادی از نفروپاتی IgA
نوشته شده توسط : rshaole

درمان سلول های بنیادی از نفروپاتی IgAدرمان سلول های بنیادی از نفروپاتی IgA

او گفت که سلول های بنیادی درمان موثر از نفروپاتی IgA است، می تواند کمک به بیمار فرصتی برای مانند یک فرد عادی زندگی است. سپس آن را بی خطر است؟

مربوط به نفروپاتی IgA آسیب کلیوی، عمدتا به دلیل پیچیده ایمنی (IGA) در زمینه منطقه مزانژال کلیه است. درمان وضعیت خود را بر روی دو جنبه تمرکز می کنند. کاهش سطح کراتینین. حتی اگر شما دیالیز را دریافت نکرده اند، کراتینین بسیار بالا تبدیل شده است. دیگر خواهد بود به خطر انداختن کمپلکسهای ایمنی سپرده. فقط کاهش کراتینین و یا کنترل پاسخ التهابی بدون پاکسازی این کمپلکسهای ایمنی سپرده بعید است برای جلوگیری از کاهش بیشتر در عملکرد کلیه می باشد.

به عنوان درمان سلول های بنیادی از نفروپاتی IgA؟

سلول های بنیادی، که هدف آن تعمیر کلیه های آسیب دیده و بازیابی سیستم ایمنی ذاتی بدن انسان. به نظر می رسد که سلول های بنیادی به ارمغان می آورد امید تازه برای بیماران از بیماری کلیوی. سلول های بنیادی شامل شش مرحله است:

تشخیص ایمنی، ایمنی ترخیص کالا از گمرک مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی.

برای این شش مرحله، این درمان می تواند یک نفروپاتی IgA بیمار، اختلال کلیوی به تعمیر و محافظت از کلیه باقی مانده از آسیب بیشتر کمک کند.

در طول درمان، پزشکان همچنین درمان های دیگر سازماندهی، برای مثال، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به همکاری با آن را در چنین راهی که برای رسیدن به اثر درمانی مورد نظر. بیماران مختلف از نشانه های مختلف و حالت بیماری، بنابراین پزشکان طرح درمان دیگری برای بیمار انجام دهد. اگر می خواهید مطمئن شوید که چه درمان بهترین راه حل برای شما خواهد بود، شما می توانید یک پیام را به ما با جزئیات از بیماری را ترک، پس از تجزیه و تحلیل، و ما شما را در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد سلول های بنیادی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا بلافاصله دکتر ما در WhatsApp / وایبر تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: litianyuan2015@yandex.com

اسکایپ: hospital.kidney

واتساپ / وایبر: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: درمان,نفروپاتی IgA,درمان ایمنی بدن ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815